torsdag 4 oktober 2012

The return of 910XT

I somras på landet pajjade plötsligt min nya Garmin Forerunner 910XT helt plötsligt. Efter fruktlösa försök att fixa/uppdatera den själv så skickade jag till slut in den på service för några veckor sedan. Efter bara några dagar så fick jag ett meddelande på blandade nordiska språk att den var fixad och på väg tillbaka. Men sen hör jag ingenting förrän idag när receptionisten kom med en påminnelseavi. Den första avin måste kommit bort i min chefs post (eftersom Garmin inte skrivit mitt namn på försändelsen).

Jaja, nu har jag hämtat ut den och hoppas kunna använda den på kvällens pass.

UPPDATERING: Det var tydligen något allvarligt fel. För jag verkar ha fått en helt ny klocka och pulsband. Det var ju snällt av Garmin att ge mig det utan krångel. Nu måste den dock laddas så den följer inte med på dagens pass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar